Ponieważ mieszkaliśmy w regionie Veneto

Ponieważ mieszkaliśmy w regionie Veneto, a następnie dostać się do Wenecji, nie mieliśmy żadnych trudności. O 8.00 byliśmy na dworcu w małej miejscowości Rovigo, przejdź ASM miał włoskiej Eurostar tylko 2 godziny, aż poszliśmy nie mogliśmy uwierzyć, że naprawdę idą do Wenecji … .each osoba chce iść tam … wszyscy chcą zobaczyć miasto na wodzie, o których tak wiele książek, które zostały napisane i śpiewane setki utworów … Wenecja odwiedziliśmy pierwszy przybył pierwszym miastem we Włoszech, było jej przede wszystkim chcieliśmy zobaczyć. Oczywiście pojechaliśmy do Wenecji już dobrze czytać o tym, i tak samo dobrze naguglennye!

A oto pierwsze kroki w mieście, wychodzimy z dworca … i zobaczyć, że jesteśmy na wodzie)) Miasto położone jest w odległości 150 – pięciu wysp, miasto jest ogromne stałe Canna, gdzie ulice są tak wąskie, że wszyscy turyści iść gęsiego) superovoe wrażenie, mówi prawdę lepiej raz zobaczyć niż sto razy usłyszeć! Byliśmy pod wrażeniem parkowania TAXI – prawdziwe taksówki, tylko w formie łodzi motorowych, jak gondola można wypożyczyć w centrum miasta! ze stacją budynku graniczy piękny kościół, z którego znajduje się duży most na drugą stronę, gdzie idziemy! Kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że nie potryalis szczególnie zdenerwowany, ponieważ czas mieliśmy wał, podczas podróży z kartą.

Krótszy niż tracą zdrowie, byliśmy daleko od centrum, jak dobry i szczęście z pogodą, nie było zbyt gorąco, ludzie mają trochę, dużo, zrobiliśmy setki zdjęć widzieliśmy tak wiele rzeczy, wiele zaparkowanych łodzi motorowych i piękne gondole turystycznych! Gdy szansa wyszedł bliżej cywilizacji potem wpadliśmy przystanku autobusu wodnego, gdzie tłumy turystów kolejkowania. powiem na pewno, że przykro mi, że nie jeździć waterbus, jak był zbyt leniwy, aby stać w kolejce, a na ogół większej miłości wędrówki, i oczywiście żal, że nie jeździć w gondoli, mamy nadzieję, że następnym razem. Wenecja architektura zachwyca małych domów, przeniesiono nas przy schodach prowadzących bezpośrednio do wody prosto do domu, a piękne ganki wokół domu)), mały taras nad wodą. Tuż za miastem a lot mostów wiodących przez kanały.

Nawiasem mówiąc nie jest na tyle ważne, aby wiedzieć, że Canal Grande w Wenecji i okoliczne kanały, całkowicie bezwonny, a woda jest tak czysta, że ​​można się zastanawiać, w jaki sposób taki numer turitov nie ma śmieci! Nie wiem, dlaczego wszyscy myślą, że Wenecja jest okropny smród … Jeden z najlepszych momentów naszych wakacji jest to, że mamy do małej przystani, sposób, w Wenecji, wielu z nich, prawie wszystkie niezamieszkane, Anszan Marina znajduje się naprzeciwko Złotego Domu (Palazzo Ca „d’Oro ), to niesamowite budynek architektoniczny, to duma z Wenecji, znajduje się na Grand Canal! To było zobaczyć na molo i jedzą winogrona z fantomem, ale najważniejsze, że byliśmy siedząc Złotego Domu, obok nas prezzhali łodzi turystów, myślę, że są zazdrośni są tłoczne do łodzi, a my siedzimy w spokoju) i podziwiać dziedziniec … .Po mała rekreacji, mamy zbliżyły się do centrum, gdzie Piazza San Marco, ale byliśmy po drugiej stronie słynnego mostu Rialto, który jest namalowany na polu słodyczy Venetian nocy)))) n oczywiście na moście Rialto jest rynek, który zaatakował tłumy turystów to gdzie najczęściej sprzedawane raznoo Maski braznye których ceny są tak 5 euro do 25 euro, maska ​​jest bardzo piękny, bez tacos Oczywiście wyszliśmy, ale były inne, które były sprzedawane w sklepach w pobliżu mostu, a więc nie było masek o wartości 2.000 euro, do środka nie może być)) ) wiem))

Cóż, kiedy dotarliśmy do placu, a następnie tak by karmić gołębie, te gołębie stały się tuż przed nami, ale nie poszliśmy do placu i ogłuszony, myślałem, że wszyscy ludzie na świecie zebrali się na placu, ale jaki rodzaj gołębi, ich nie ma gdzie usiąść, nie ma nawet miejsca nie pokazał nam, niestety nie jesteśmy w katedrze prawdopodobnie pojawi się w kolejce musiałyby być 2 tygodnie, więc na pewno! Byliśmy pod wrażeniem liczby turystów, to na pewno psuje ogólny obraz, niestety, jak powiedział przez naszych lokalnych przyjaciół, że miasto z 20 mln turystów obrotowych lat !!! i sporo podróżowaliśmy w Europie, ale kwota ta nie jest nigdzie widać, jest to koszmar tak wielu ludzi, bardzo trudno jest się skoncentrować w tym mieście, potrzebujesz profesjonalnej umiejętności streszczenie w tym mieście! Mimo to, Piazza Venezia niezapomnianym widowiskiem !!! Cóż, nigdzie nie ma podobną architekturę, Wenecja jest najpiękniejszym miastem na świecie! Mieliśmy nawet czasu na spacer wzdłuż Canal Grande, istnieje tak wiele różnych gondole, łodzie, śmieszne, ale w Wenecji są korki))) Wenecja … ..eo trzeba zobaczyć, poczuć i cieszyć się nią ….